گارانتی فونات | مرکز فوق تخصصی گارانتی، خدمات پس از فروش گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، پوکو، هواوی

وبلاگ

تصاویر فاش شده Samsung Galaxy S22 Ultra با شکاف S Pen منتشر شد

اولین مجموعه رندرها رسماً منتشر شد و چند هفته آینده رندرها ، نشت ها و شایعات پیرامون گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ آغاز شد. رندرها از منبع معتبرOnLeaks تهیه می شوند ، بنابراین ما به احتمال زیاد به دنبال پرچمدار بعدی سامسونگ در این رندرها هستیم. به خاطر داشته باشید که رندرها دقیقاً سخت افزار نهایی را نشان نمی دهند. حتی اگر اینها بر اساس دستگاه واقعی باشند ، طرح نهایی می تواند تغییر کند.

به هر حال ، به دستگاه مورد نظر سامسونگ بروید. این رندرها نشان دهنده Samsung Galaxy S22 Ultra هستند و طراحی آن بسیار شبیه به یک گوشی هوشمند Galaxy Note است. دو طرف بالا و پایین گوشی صاف هستند و گوشی دارای شکل استوانه ای است که ما را به یاد هواوی میت 30 پرو می اندازد ، صفحه نمایش آبشار. به نظر می رسد S22 Ultra این درجه منحنی را ندارد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی ، شکاف ذخیره سازی S Pen است. این با دو گزارش اخیر (1،2) در مورد تلفن همراه با قلم S خود تأیید می شود. جالب است بدانید که Galaxy S22 Ultra دارای اندازه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است ، بنابراین ممکن است سامسونگ بتواند نحوه تنظیم مجدد داخلی گوشی را در حالی که فضای کافی برای اضافه کردن S Pen دارد ، بفهمد.

به گفته شریک نشتOnLeaks ، Digit ، Galaxy S22 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی دو طرفه با نرخ تجدید بالا و وضوح بالا خواهد بود. ابعاد ارائه شده 163.2 77 77.9 8. 8.9 میلی متر و حداکثر ضخامت 10.5 میلی متر است اگر شما ضخامت دوربین را در نظر بگیرید

هیچ گوشی هوشمند گلکسی نوت برای سال 2021 وجود ندارد ، اما Galaxy S21 Ultra از قلم S پشتیبانی می کرد. در همین حال ، Galaxy Z Fold3 نیز از یک قلم S جدید پشتیبانی می کند و جایگزین های کافی برای جانشین مناسب Galaxy Note 20 Ultra را تضمین می کند.

تا سه ماهه اول سال آینده خبری از پرچمدار بعدی سامسونگ نخواهیم داشت. مجموعه گلکسی S21 سامسونگ در اواخر ژانویه 2021 راه اندازی شد ، بنابراین می توان انتظار داشت که تقریباً در همان زمان یا دیرتر وارد بازار شود.

برای مشاهده مجموعه کامل رندرها به لینک منبع بروید

به

منبع

 

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
.