گارانتی فونات | مرکز فوق تخصصی گارانتی، خدمات پس از فروش گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، پوکو، هواوی

شرایط گارانتی فونات

شرایط گارانتی فونات

منشور حقوق مشتریان

با حمایت شما اینجا هستیم و با حمایت شما ادامه می دهیم.

خدمات پس از فروش فونات

ارائه کلیه خدمات از قبیل ضمانت 18 ماهه، تعهد پشتیبانی خدمات، تعمیرات و تامین قطعات که موجب تضمین کارکرد گوشی های تلفن همراه از سوی وارد کننده می گردد.

نمایندگی مجاز فونات

نمایمدگان حقیقی یا حقوقی دارنده پروانه صنفی معتبرازاتحادیه مربوطه که از طرف فونات به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش معرفی می گردد.

ضمانت 18 ماهه فونات

فونات به مدت 18 ماه هرگونه اشکال در نوع ساخت و قطعات به کاررفته که مشمول شرایط گرانتی باشد را از تاریخ خرید ضمانت می نماید.

دوران تعهد

فونات تا 5 سال پس از تاریخ خرید دستگاه، پشتیبان و پاسخگوی تامین قطعات دستگاه های گارانتی شده می باشد.

سایر تعهدات

1-ارسال و ارجاع کالا برای مشتریانی که درشهرآن ها نمایندگی فونات وجود ندارد رایگان است.

2-اگر پس از بررسی کارشناسان فنی و تشخیص مهندسین فونات، اطمینان حاصل شود که دستگاه گارانتی شده غیرقابل تعمیر است و دستگاه هنوز دارای شرایط گارانتی باشد. فونات دستگاه را تعویض می نماید و در صورت عدم وجود دستگاه مشابه همان دستگاه، مشتری می تواند با پرداخت مابه التفاوت تلفن همراه معیوب را با مدل بالاتر تعویض نماید یا مطابق با قیمت کارشناسی شده وجه آن عودت یابد.

در هنگام تعویض لوازم جانبی جدیدی ارائه نمی گردد.

3-چنانه یک دستگاه تلفن همراه با ایراد کارشناسی یکسان سه باریا بیشترجهت تعمیرارجاع گردد، فونات متعهد به تعویض دستگاه با مدل همسان خود می باشد.

4-فونات و کلیه شعب و نمایندگی های مجاز آن موظف به ارائه فاکتور همراه با شرح و توضیح کارهای انجام شده واعلام حدود هزینه ها قبل از آغاز تعمیرات می باشند.

5-در صورتیکه یکی از مدل های گارانتی شده از سوی شرکت سازنده فراخوان شود فونات مراتب فراخوان را در سایت و روزنامه های کثیرالانتشاراعلام می نماید.

6-در صورتی که حین تعمیرات خسارتی به دستگاه تلفن همراه وارد گردد، فونات موظف به رفع خسارت وارده یا جبران خسارت طبق کارشناسی تا حصول رضایت مشتری می باشد.

شرایط ابطال گارانتی

فونات اشکالات درنوع ساخت یا قطعات به کاررفته که ناشی از سازنده می باشد را گارانتی می نماید لذا نگهداری و استفاده ناصحیح و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود منجر به ابطال گارانتی فونات می گردد. مانند:

1-سرویس، تعمیریا هرگونه تغییر درمحصول توسط کارشناسان فنی، تعمیرکاران یا افراد متفرقه غیراز کارشناسان فونات.

2-هرگونه تماس با مایعات، ضربه خورن، قرارگرفتن در معرض حرارت مستقیم یا نور خورشید.

3-استفاده از شارژر و لوازم جانبی غیراستاندارد و خرابی براثرنوسانات الکتریکی خارجی و حوادث طبیعی.

4-نصب نرم افزارهای متفرقه یا روت کردن (Root) یا هرگونه تغییری در سیستم عامل نرم افزاری دستگاه ها.

5-از بین رفتن تصویر، تغییر رنگ، شکستگی، لکه ومانند آن که بر اثر فشار، ضربه، حرارت و یا نفوذ مایعات در صفحه نمایش ایجاد گردد.

توجه: خدمات پس از فروش فونات هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن برنامه ها و اطلاعات مشتری از روی گوشی قبلیا حین تعمیرات و بعد از آن را ندارد. لذا خواهشمندیم از تمام اطلاعات شخصی خود هرلحظه کپی (بک آپ) داشته باشید و قبل از تحویل دستگاه اطلاعات شخصی را از روی دستگاه پاک کنید.

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
.