گارانتی فونات | مرکز فوق تخصصی گارانتی، خدمات پس از فروش گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، پوکو، هواوی

وبلاگ

در اوایل سال جاری، شیائومی تصمیم گرفت Mi 11 Ultra را پس از عرضه جهانی آن در هند عرضه کند. در ماه ژوئیه در شبه قاره به فروش رسید، اما فقط در مقادیر بسیار محدود، و بنابراین خیلی سریع از انبار خارج شد. پس از مدتی که در انبار موجود نبود، این گوشی به سادگی از وب سایت شیائومی هند ناپدید شد، جایی که هنوز جایی پیدا نمی شود.

طبق گزارش جدیدی از India Today Tech، این اتفاقی نیست. مشخص شده است که شیائومی دیگر قصد ندارد Mi 11 Ultra را در هند بفروشد. ظاهراً این شرکت کل سهام خود را برای بازار هند فروخته است و قصد ندارد واحدهای بیشتری وارد کند.

بنابراین اگر در هند هستید و قصد خرید رسمی Mi 11 Ultra را داشتید، اما هنوز به آن نرسیده اید – خوب، این خبر سختی است. گفته می‌شود شیائومی تمرکز خود را روی دسته‌های پریمیوم حفظ می‌کند و ظاهراً جانشین Mi 11 Ultra را در سال 2022 در شبه قاره عرضه خواهد کرد.

با این حال، تا آن زمان، اگر بخواهید یک دستگاه فوق العاده شیائومی را در هند خریداری کنید، شانسی ندارید. Mi 11 Ultra اولین گوشی شیائومی بود که در هند عرضه شد، اما در نهایت ماه‌ها پس از معرفی اولیه در آوریل وارد بازار شد و به سرعت ناپدید شد و دیگر دیده نشد.

منبع

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
.