گارانتی فونات | مرکز فوق تخصصی گارانتی، خدمات پس از فروش گوشی موبایل اپل، سامسونگ، شیائومی، پوکو، هواوی

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

آیا شما سوالی دارید؟

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ سوالات شما در میان مجموع سوالات زیر نبود و آن را پیدا نکردید، در قسمت از ما بپرسید سوال خود را نوشته تا ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

در قسمت شماره گیری تلفن همراه کد #۰۶#* را وارد کنید.

هر گوشی همراهی که داخل ایران خریداری می شود باید رجیستر شده و قانونی باشد در صورتی که دستگاه شما در پاسخ استعلام اصالت http://hmti.ir/04 غیر قانونی اعلام شده راهکاری ندارد دستگاه را به فروشنده عودت دهید چنانچه فروشنده همکاری نکرد میتوانید ثبت شکایت نمایید.

در قسمت شماره گیری تلفن همراه کد #۷۷۷۷* را وارد کرده و گزینه ۲ را انتخاب کنید.

روی کارت گارانتی شما باید یک کد فعال سازی وجود داشته باشد که در صورت نبود چنین کدی شما باید با شرکت تماس برقرار کرده و با کارشناسان فعالسازی نسبت به دریافت کد فعالسازی در ارتباط  باشید.

در صورتی که شخص مسافر همراه خود دستگاهی را از خارج آورده باشد، باید با اطلاعات شخص مسافر دستگاه ثبت شود ثبت دستگاه باید با اطلاعات شخص مسافر در زمان تعیین شده گمرک انجام شود بازه زمانی تعیین شده گمرک به اتمام رسیده است نمی توانید پرداخت عوارض دستگاه را انجام دهید امکان ثبت و پرداخت حقوق ورودی دستگاه از گمرک قابل پیگیری است.

دستگاه مسافری برای استفاده شخصی شخص مسافر بوده و در صورتی که بخواهد مورد استفاده تجاری و خرید و فروش قرار گیرد، قطع خواهد شد.
فقط در صورتی که در ثبت این دستگاه هیچگونه تخلفی انجام نشده باشد و همچنین به عنوان دستگاه کارکرده (دست دوم) از مسافر واقعی خریداری شود برای آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.
توجه داشته باشید این دستگاه ها هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند.
بنابراین تأکید سامانه همتا بر عدم خرید دستگاه های مسافری است و در صورت بروز هرگونه مشکل، شخص خریدار متضرر خواهد شد.

لطفا با سیمکارت مسافر وارد سایت همتا به آدرس https://hamta.ntsw.ir شوید در قسمت اطلاعات ثبت مسافری کد فعالسازی دستگاه را مشاهده می کنید و بعد از بدست آوردن کد فعالسازی فرایند فعالسازی را انجام دهید آموزش فعال سازی دستگاه http://hmti.ir/05

با سلام وقت بخیر فرایند انتقال مالکیت در زمان خرید و فروش دستگاه الزامی است و صرفا از سیمکارت مالک امکان پذیر می باشد. در صورتی که دستگاه دارای مالک قطعی باشد با قرار دادن سیمکارت شماره مالک به صورت محدود ارسال میگردد در غیر اینصورت صفحه ” عدم شناخت مالک قبلی http://hmti.ir/09 ” را مطالعه کنید. و با سیم کارت مالک فرایند انتقال مالکیت را انجام دهید آموزش انتقال مالکیت دستگاه http://hmti.ir/06

سلام وقت بخیر در صورتی‌ که در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همتا، ذکر شده بود ” این دستگاه قبلاً با یک سیم‌کارت روشن شده است “، استحضار داشته باشید این مورد فقط مربوط به دستگاههای اکبندی که هنوز خریدار سیم کارت خودش را روی دستگاه قرار نداده باشد و قبل از قرار دادن سیم کارت اگر اعلام شد با یک سیم کارت روشن شده می تواند از خریدن دستگاه امتناع کند بعد از قرار دادن سیم کارت قابل استناد نیست این مورد فقط قبل از خرید دستگاه آکبند در حضور فروشنده قابل استناد است

برای پیدا کردن محصولات خود شروع به تایپ نام آن کنید...
.